FAQ / Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen.
Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact op met ons via het contactformulier.

> Mijn code werkt niet wat nu?

Om de code nogmaals op te vragen willen wij er zeker van zijn dat het serienummer klopt. Stuur ons altijd een foto met het serienummer om de code nogmaals op te vragen.

Klopt het serienummer?! Stuur ons de code invoer als video clip om te zien wat er fout gaat. In de video moet het invoer proces en het serienummer te zien zijn.

Hiermee kunnen we zien wat er fout gaat en u verder helpen.

> Hoe snel ontvang ik de code van mijn radio.

Wij proberen de radio code zo snel mogelijk te versturen. Meestal is dit bij juiste invoer van gegevens binnen enkele uren.
Bestellingen tussen 08:00 tot 16:00 worden bij juiste invoer uiterst dezelfde dag geleverd. ( Dit geld niet voor Seat radio codes )

> Leveren jullie ook in het weekend een code.

Ja, ook in het weekend leveren we codes uit.

> Hoe kan ik betalen.

U kunt bijvoorbeeld betalen via IDeal en Paypal.

> Kan ik ook een code aanvragen via het chassisnummer van de auto.

Nee, wij kunnen alleen een code opvragen via het serienummer van de radio.

> Waar kan ik het serienummer vinden.

Om het serienummer te vinden dient de radio of navigatie uit de auto gedemonteerd te worden.

> Wat gebeurd er als er geen code gevonden kan worden.

Indien wij de code niet kunnen leveren krijgt u het aankoopbedrag volledig terug.

> Ik heb de code niet ontvangen.

We proberen de code binnen 24uur te sturen? Geen code ontvangen controleer dan eventueel uw spam folder.